Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Czasopismo
Zgłoszenia
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Więcej informacji
Procedura recenzowania
Recenzenci
Procedury antyplagiatiowe
Standardy etyczne
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Rejestracja
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 17(66) (2017): Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Tom 17(66) Nr (2017)
DOI:
https://doi.org/10.22630/PEFIM.2017.17.66
Opublikowane:
2017-07-21
Artykuły
Światowy kryzys finansowy i działania naprawcze wobec gospodarki polskiej
Mieczysław Adamowicz, Tomasz Adamowicz, Wioletta Miklaszewska
5-24
pdf
W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast
Anna Augustyn, Magdalena Florek, Marta Hereźniak
25-45
pdf
Płatności bezpośrednie dla rolnictwa w Polsce w warunkach pozostawania poza strefą euro
Wawrzyniec Czubak, Bartłomiej Bajan, Przemysław Cieślak
46-53
pdf
Nowe koncepcje marketingu w procesie tworzenia strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych
Wojciech Grzegorczyk
54-62
pdf
Źródła finansowania projektów europejskich w wymiarze transferów finansowych Polska – Unia Europejska
Dorota Jegorow
63-72
pdf
Testowanie występowania „efektu stycznia” na podstawie indeksu sWiG80
Berenika Karaszkiewicz, Iwona Staniec
73-82
pdf
Porównanie wybranych aspektów działań promocyjnych prowadzonych przez gminy wiejskie, miejsko-wiejskie i miejskie
Zdzisław Kochanowicz, Piotr Bórawski, Justyna Czaplicka
83-95
pdf
Wpływ globalizacji na zarządzanie we współczesnym przedsiębiorstwie
Adam Miara
96-103
pdf
Styl życia– jako egzemplifikacja zmian zachowań konsumpcyjnych Polaków
Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło
104-117
pdf
Uwarunkowania zarządzania wartością przedsiębiorstwa - kontekst Grupy Azoty Puławy
Zenon Pokojski
118-132
pdf
Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej
Edyta Rudawska, Marta Bloch
133-144
pdf
Mechanizm przestępstw karuzelowych i metody ich ograniczenia
Sonia Kozub-Skalska
145-160
pdf
Uwarunkowania rozwoju systemów ERP w przedsiębiorstwach
Dariusz Strzębicki
161-169
pdf
KLASTER JAKO SIEĆ INTERESARIUSZY WEDŁUG ZAŁOŻEŃ MARKETINGU 3.0
Barbara Szymoniuk
170-179
pdf
Determinanty decyzji zakupowych nabywców na rynku produktów sportowych
Zygmunt Waśkowski
180-188
pdf
Cechy domen internetowych polskich marek eksportowych a specyfika branży
Marzanna Witek-Hajduk, Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder, Bartosz Targański, Piotr Zaborek
189-199
pdf
Otwarte innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach. W kierunku zintegrowanego modelu współpracy
Monika Zajkowska
200-212
pdf
Kim jest zrównoważony konsument? W poszukiwaniu nowej koncepcji człowieka w zrównoważonej gospodarce
Jolanta Zrałek
213-222
pdf
Bieżący numer
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
Słowa kluczowe