Determinanty współtworzenia wartości dla nabywców na rynku wydarzeń sportowych

Keywords: wartość dla nabywców, współtworzenie wartości, rynek wydarzeń sportowych.

Abstract

Koncepcja współtworzenia wartości dla nabywców mimo, że jest przedmiotem licznych badań i dyskusji naukowych nadal wzbudza wiele kontrowersji. Brakuje jednomyślności w zakresie możliwości jej stosowania, wiele zagadnień wymaga dalszych, pogłębionych badań. Prezentowany artykuł ma charakter koncepcyjny, przedstawiono w nim uwarunkowania współtworzenia wartości na rynku wydarzeń sportowych oraz wskazano na związane z tym możliwości i ograniczenia. W wyniku przeprowadzonych analiz ustalono, że tworzenie wartości wydarzeń sportowych ma charakter kooperatywny, a w proces ten są zaangażowane trzy główne grupy podmiotów.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2020-06-10
How to Cite
Waśkowski, Z. (2020). Determinanty współtworzenia wartości dla nabywców na rynku wydarzeń sportowych. Scientific Journal of Warsaw University of Life Sciences - SGGW - European Policies, Finance and Marketing, (23(72), 247-255. Retrieved from https://js.wne.sggw.pl/index.php/pefim/article/view/3487